D.U.K. - dažniausiai užduodami klausimai

Apmokėjimas

Ar saugu pirkti internetinėje parduotuvėje „Babymarket.lt“?

Taip. Mokėjimo saugumui užtikrinti ir kliento duomenų privatumui apsaugoti skiriamas itin didelis dėmesys. Pasirinkę mokėjimą per „SEB“ ar „Swedbank“ internetinės bankininkystės sistemas, už prekes Jūs mokate jau pačioje banko internetinės bankininkystės sistemoje, tai yra, saugiame banko serveryje, suvedę į sistemą slaptažodžius ir kitą informaciją, kurią žinote tik Jūs. Jūsų duomenų perdavimui naudojamas saugus SSL (Secure Socket Layer) protokolas. Jei Jūs pasirenkate mokėjimą pavedimu iš bet kurio kito banko, Jūsų duomenis žinote tik Jūs patys ir Jus aptarnaujantis bankas. 

Internetinė parduotuvė „Babymarket.lt“ turi tarptautinį mokėjimo saugumą ir kliento duomenų privatumo saugojimą patvirtinantį sertifikatą Commodos.
Ar turite šią prekę?

Visas prekes, kurias leidžia įdėti į krepšelį, turime, t.y. mygtukas „Į krepšelį“ turi būti raudonas.

Ar galiu rezervuoti prekę?

Deja, prekių nerezervuojame.

Ar galiu užsisakyti prekę, kurios dabar neturite?

Taip, tačiau dažniausiai tai taikoma didelėms prekėms, t.y. vežimėliams, lovytėms, lopšiams ir t.t. Už užsakytą prekę reikės sumokėti avansą.

Kokia valiuta reikia sumokėti už pirkinius?

Visi mokėjimai, kurie atliekami bankiniu pavedimu, turi būti atliekami Eurais (EUR), priešingu atveju gali būti taikomas papildomas valiutos įskaitymo mokestis.

Pristatymas

Per kiek laiko aš gausiu siuntinį?

Gavę Jūsų užsakymo apmokėjimą, prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu per 1-5 kalendorines darbo dienas. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, pristatymo laikas gali pailgėti. Tokiu atveju, su Jumis asmeniškai susisieks parduotuvės administratorius ir informuos apie naują prekių pristatymo laiką. Tačiau 90 procentų siuntų pasieks Jus per 2-3 darbo dienas!

Jei kurjeris manęs neras namuose?

Atlikę prekių užsakymą, nepamirškite, kad prekės bus pristatomos Jūsų nurodytu adresu prekių pristatymo sąlygose nurodytais terminais. Apie pristatymo laiką Jūs būsite informuoti SMS žinute, tad visada patikrinkite, ar Jūsų telefono numeris Babymarket sistemoje įvestas teisingai (patikrinti ir pakeisti jį galite prisijungę prie sistemos ir paspaudę "Redaguoti informaciją").

Neradus gavėjo, siunta grįžta į sandėlį ir antrą kartą vežama už papildomą mokestį, tad pastabose rekomenduojame nurodyti Jums patogiausią pristatymo laiką valandomis.
Galimi pristatymo laikai yra šie:
  • 8-14 val
  • 8-18 val
  • 8-22 val
  • 14-18 val
  • 14-22 val
  • 18-22 val*
*vakarinis pristatymas galimas tik apskričių centruose: Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Tauragė, Telšiai, Utena.
 
Pasirinkti konkrečią pristatymo valandą (pv., 11 val) nėra galimybių.
Norite sužinoti, kada bus pristatyta siunta arba pakeisti pristatymo laiką, adresą? Skambinkite į VENIPAK Klientų aptarnavimo centrą telefonu 8 700 55221 ir Jums mielai pagelbės.
Ar prekės pristatomos visoje Lietuvoje?

Taip, prekės pristatomos visoje Lietuvos teritorijoje. Nesvarbu, į kokį miestą Lietuvoje siuntinį reikia pristatyti – Jūs mokate vienodą kainą, išskyrus Kuršių Neriją.

Kiek kainuoja pristatymas?

Pristatymas pirkinių krepšeliui iki 60 EUR kainuoja 2.89 EUR. Krepšeliams virš 60 EUR sumos pristatymas nemokamas.

Kur galima apžiūrėti prekes?

Esame internetinė parduotuvė, todėl apžiūrėti prekių galimybės nėra. Visų prekių nuotraukas ir aprašymus rasite prie kiekvienos prekės, o prekes atitinkančias grąžinimo sąlygas galite grąžinti.

Kodėl gavau tik dalį užsakytų prekių?

Taip galėjo nutikti dėl to, kad Jūsų prekes atrinkome iš keleto sandėlių ir užsakytos prekės atkeliaus per keletą kurjerių, kiekvienas jų su Jumis susisieks.

Kur galėčiau atsiimti prekes?

Apgailestaujame, bet kol kas prekių atsiimti nėra galimybės. Visas Jūsų užsakytas prekes pristatysime per kurjerių tarnybą.

Ar galite prekes atsiųsti paštu?

Kol kas tokios galimybės nėra. Visas prekes siunčiame per kurjerių tarnybą. 

Grąžinimas ir keitimas

Kaip galiu grąžinti nepatikusią prekę?

Jeigu Jūs norite grąžinti prekes, parašykite apie tai mums elektroniniu paštu info@babymarket.lt  ir pateikite šią informaciją: 

  • grąžinamos prekės pavadinimas,
  • užsakymo numeris,
  • grąžinimo priežastys: su defektu, siuntimo metu pažeista pakuotė ir prekė, gauta prekė neatitinka užsakytos, dydis neatitinka užsakyto, kita (būtina nurodyti). 
Per dvi darbo dienas nuo Jūsų pranešimo gavimo patikslinsime ir suderinsime prekių grąžinimo tvarką ir sąlygas su Jumis asmeniškai.
Visas nenaudotas prekes per 7 darbo dienas galite grąžinti.
Ką daryti, jei norite apkeisti prekę kita?

Jeigu Jūs norite pakeisti Jums netikusią prekę - parašykite apie tai mums elektroniniu paštu info@babymarket.lt  ir pateikite šią informaciją:

  1. grąžinamos prekės pavadinimas,
  2. užsakymo numeris,
  3. grąžinimo priežastys.
Per vieną darbo dieną nuo Jūsų pranešimo gavimo patikslinsime ir suderinsime prekių keitimo tvarką ir sąlygas su Jumis.
Informuojame, kad už kokybiškų prekių keitimą pristatymo mokestį moka pirkėjas.
Kokios prekės nėra grąžinamos, jei klientui jos netinka?

Galimos grąžinti tik tos prekės, kurių grąžinimo nereglamentuoja Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217, 18 punktas: „Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl šių taisyklių 14 punkte nurodytų priežasčių netenkinamas įsigijus tokias prekes:

  • spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 49.00),
  • megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius (kodai pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 61.07 - 61.09),
  • kūdikių drabužėlius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 61.11),
  • siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius (kodai pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 62.07 - 62.08),
  • kūdikių drabužėlius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 62.09),
  • liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 62.12), (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 85.00),
  • žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 95.00, išskyrus 95.06 - 95.07). 

Garantijos

Ar prekės turi garantiją?

Visoms prekėms galioja gamintojo teikiama prekės kokybės garantija ir jos vykdymo sąlygos. Dėl prekės garantinio remonto kreipkitės į prekės instrukcijoje nurodytus garantinio aptarnavimo vykdytojus arba parašykite apie tai mums elektroniniu paštu info@babymarket.lt.

Garantinis servisas yra Vilniuje, Meistrų g. 10. Susisiekę su mumis ir informavę apie problemą, prekę į garantinį galite nuvežti patys arba pasinaudoti mūsų siuntų tarnyba VENIPAK (paslauga kainuoja 10 Lt). Nepamirškite, kad per VENIPAK perduoti galėsite tik saugiai supakuotą prekę, kad neatsirastų pažeidimų transportavimo metu.